Wedstrijd!

Waar is de lepel van de Bisschop  van Ieper?

Paniek bij abt Bernard! Hij is de bisschoppelijke lepel kwijt! Help jij zoeken? Wie de lepel vindt, wint 15 gratis tickets voor Bellewaerde Aquapark, voor jou en je gezelschap!

6/10 13:17 >> De Lepel is gevonden!

Guillia, Lya en Meadow Wicke zijn de drie gelukkige zusjes. Proficiat!
Bekijk hieronder de ontknoping na een spannende zoektocht.

Hoe Deelnemen?

Ga in de tentoonstelling 'Graven in de Stad' op zoek naar de coördinaten. Typ deze in de juiste volgorde in bij Google Maps (vergeet de komma's en punten niet!) en de locatie waar de lepel begraven ligt komt tevoorschijn... of toch nog niet?

Pas op de laatste dag van de tentoonstelling, 6 oktober om 13u stipt, krijg je de ultieme tip. Die maken we bekend via:
- deze webpagina
- de Facebook en Instagrampagina's van het Yper Museum en Stad Ieper
- de balies van het Yper Museum en de Dienst Toerisme. (Breng wel je smartphone mee, want zonder Google Maps geraak je er niet.)

Enkel met deze laatste tip vind je de exacte vindplaats. Hou dus de gevonden coördinaten dichtbij en zit op het puntje van je stoel. Want wie als eerste de lepel opgraaft, wint de 15 tickets!

OPGELET:

1. Zoeken kan pas vanaf zondag 6 oktober om 13 uur. Pogingen om de lepel op te graven vóór 13 uur tellen niet.

2. Breng GEEN schop mee, wij voorzien al het nodige materiaal.

3. Op de locatie staat een standje van het Yper Museum. Kom je op een plek terecht waar je geen infostand ziet, dan kloppen je coördinaten niet.

Lees hier het wedstrijdreglement.